Информатика

1. Які матеріали ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання

1. Які матеріали ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання та математики? Як вони відрізняються від програмних елементів?
2. Назвіть декілька прикладів об"єктів, які можна використовувати для проектів у середовищі Скретч.
3. Як можна розрахувати значення атрибутів об"єктів у проектах у середовищі Скретч?
4. Подайте приклади атрибутів об"єктів, значення яких можна змінювати під час виконання програми.
Верные ответы (1):
  • Sofiya
    Sofiya
    35
    Показать ответ
    1. Матеріали на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання та математики:

    - Природознавство: Для уроків природознавства можуть використовуватись такі матеріали, як підручники й посібники з основних тем курсу, наочність - макети, таблиці, діаграми, картки зображень рослин, тварин тощо. Також використовуються лічильні апарати, прилади для проведення дослідів, природні матеріали - камінці, металеві пружини, засоби захисту тощо.
    - Образотворче мистецтво: Уроки образотворчого мистецтва включають використання художніх матеріалів, таких як олівці, фарби, пензлі, фломастери, альбоми для малювання, кольоровий папір, клей, ножиці, різноманітні натуралії - листя, квіти, зерна, тканини, для створення колажів, аплікацій тощо.
    - Трудове навчання: У процесі уроків трудового навчання використовуються інструменти, які відрізняються від програмних елементів. Це можуть бути молотки, пили, шприци, шило, голки, нитки, тканини, вовна тощо. Також використовуються навчальні матеріали - схеми, креслення, робочі карти, моделі тощо.
    - Математика: Матеріали на уроках математики включають підручники, зошити, аркуші паперу, лінійки, геометричні прилади (компаси, циркулі, лінійки з транспортиром), геометричні моделі (кубики, піраміди, кулі тощо). Також створюються спеціальні наочні матеріали, такі як таблиці, графіки, схеми для наглядності під час пояснення математичних концепцій.

    2. Приклади об"єктів у проектах у середовищі Скретч:

    - Спрайти: це графічні об"єкти, які можуть представляти різні персонажі, предмети або символи. Наприклад, спрайт може бути зображенням кота, дерева або кнопки.
    - Фони: це зображення, яке використовується в якості фону проекту. Наприклад, фоном може бути зображення космосу, лісу або міської площі.
    - Звуки: у середовищі Скретч можна використовувати звукові ефекти або музику. Наприклад, це може бути звук краплі води, тролейбуса або музикальна мелодія.

    3. Розрахунок значення атрибутів об"єктів у проектах у середовищі Скретч:

    Значення атрибутів об"єктів у проектах у середовищі Скретч можна розрахувати з використанням блоків програми, які змінюють значення атрибутів. Наприклад:

    - Щоб змінити позицію спрайта на екрані, використовуються блоки переміщення, які задають нові координати x та y.
    - Щоб змінити розмір спрайта, використовуються блоки зміни розміру або масштабування, які задають нові значення ширини та висоти спрайта.
    - Щоб змінити колір спрайта, використовуються блоки зміни кольору, які задають новий колір за RGB або HEX значеннями.

    4. Приклади атрибутів об"єктів, значення яких можна змінювати під час виконання програми:

    - Позиція: Значення атрибутів x та y спрайта можна змінювати, щоб переміщати його по екрану.
    - Розмір: Атрибути width та height спрайта можна змінювати, щоб змінювати його розмір на екрані.
    - Колір: Значення кольору спрайта, задане за RGB або HEX кодом, можна змінювати, щоб змінити його зовнішній вигляд.
    - Прозорість: Значення атрибуту opacity спрайта можна змінювати, щоб зробити його більш прозорим або непрозорим.
    - Кут повороту: Значення атрибуту direction спрайта можна змінювати, щоб обертати його на різні кути.

    Спробуйте наступне вправу:
    Вправа: Створіть проект у середовищі Скретч, в якому спрайт поступово змінює свою позицію зліва направо, проходячи через кожен уголок екрану. Змініть також його кольори та розміри.
Написать свой ответ: