Жанқожа Нұрмұхамедұлы мен Есет Көтібарұлы отаршылдыққа қанағаттанбай отырған немесе отаршылықты бастап кететін
Жанқожа Нұрмұхамедұлы мен Есет Көтібарұлы отаршылдыққа қанағаттанбай отырған немесе отаршылықты бастап кететін сыныптардың түбіндегі қазақтарды айтсаңыз, олардың себебі-салдарын анықтаңыз. 1847 жылы Жанқожа Қожанияз деген бекіністі басып алып, халықтың қолдары мен алашақтарын байқап тоқпады. Бірақ Жанқожаның орыс билеушілерімен арасыда да зардап шықты. Оларға бекітілген себебі, орыс қолшоқпарлары Жанқожа батырдың ауылына салық салып, олардың серіктестерінің үлесін қамтитты. Батырмен ресейдағы отаршылар арасында жана ресей отаршыларына қарсы қазақтардың қырсығышы ғана шекаралап шықты. Қазақтардың батыры мен азаматтары отаршылықты ашарған жерге бетерілгенде, бірнеше адамдар ашарга жазбастар қойды. XIX ғасырдың бірінші себебі мен екінші себебі осы жылдардың.
03.12.2023 06:39
Пояснение: Жанқожа Нұрмұхамедұлы мен Есет Көтібарұлы осылай отаршылдықкқа қанааттамайтын және отаршылықты бастап кететін сыныптардың түбіндегі қазақтарды айтсаңыз, олардың себептерін анықтау мүмкін.
1847 жылы Жанқожа Қожанияз Халықаралық помпа жасауды күнделікті орындады. Олар ашуға орай шеруен ғана көп. Бірақ Жанқожа ауылда жасалған бекіністі басып алды және қолынан кездеспейтін тамарларды болып санайды. Орыс көтерілісінің бастауыш себебі болып орыс қолшоқпарларына жалпы жабықтауда байланысты. Бекітілген маңызды салық алып, олардың кедейі, жұмысы мен олардың мазасын тыңдаудан еректеледі. Отырарлықта жана орысындағы отаршылармен ресей отаршыларына айырымға қарсы қазақтардың сезініштері шықтайды.
Например: Кезегінше, отаршылдықтағы қазақтардың отаршылықтан қалмадығын түсінуді қараймыз. Олар зардады, сонымен қатар ресей отаршыларына қарсы қазақтардың қырсығышы болды. Қазақтардың отаршылықтан заң алмасуы, көтеріліс жаттықтарының жасалуы және ортаққорыққа өзара тАуарлықшылық жасауына байланысты.
Совет: Отаршылдықта түбіндегі қазақтардың көтеріліскері, бекітілетін себептері мен жарамдылығы туралы көтеріліс жаттықтарына дайындаған дерек, файл пернетақтасы жасап алынып, отаршылдықтың дұрыс әрекеттерін жылдам есептеу мүмкін. Ол жалпы принциптеге, отаршылар мен отаршылыққа мүддесе болып табылады, оны жамандастарға жариялап отыратын, жацировы, таежірлік ажырасуларды байқауы мүндай ашулы тапсырмаларды талдауыңызды сұраймыз.
Дополнительное упражнение: Атамбаевтың гимназияскерге дуайенісі кагзылықтар жергілікпен дуайендеді деген өтініш болды, сондықтан, кведымен бірге алуы мен оны айналдыратуы туралы соның тармағындағы тексеріс документін пілдірейсіз бе?
Описание: В 19 веке казахский народ претерпел важные изменения в своей истории из-за русской экспансии в Центральную Азию. Жангожа Нурмухамедов и Есет Котибарулы были двумя видными деятелями казахского национального движения, которые сопротивлялись русской колонизации на территории Казахстана. Они были противными фигурами против становления российской власти и сражались за свободу и независимость своего народа.
В 1847 году Жангожа Кожжаныаз возглавил национальное восстание, которое противостояло русским захватчикам и их внедрению в казахскую культуру и традиции. Его борьба была направлена на то, чтобы освободить народ от оккупации и защитить их права и свободу. Казахи переживали сильные экономические и политические проблемы, в том числе наложение налогов русскими колонизаторами и эксплуатацию их родной земли. Они также страдали от агрессивной политики в отношении казахов, принимаемой русскими и местными властями.
Освободительная борьба казахов в 19 веке была сложным и длительным процессом, который включал в себя множество сражений и конфликтов с русскими и кокандскими властями. Казахи старались сохранить свою культуру, традиции и независимость, но сталкивались с сильным вооруженным противостоянием.
Демонстрация: В стране, где Жанкожа и Есет осуществляли свою борьбу, были множество экономических и политических проблем. Одна из основных причин этого была в том, что русские колонизаторы вводили налоги и эксплуатировали ресурсы казахов. В результате, казахи начинали протестовать, чтобы защитить свои права и свободу.