Махамбет бейнесі қалай анықталатын шығармаларда? Махамбет Өтемісұлы туралы берілген деректерді негізге ала отырып
Махамбет бейнесі қалай анықталатын шығармаларда? Махамбет Өтемісұлы туралы берілген деректерді негізге ала отырып, әдебиетте оның орны-ге на баға беріңдер.
16.12.2023 04:45
Пояснение:
Махамбет Жұмабаев — қазақ әдебиетінің басын мекендесіп, жылдың сол жағында дамыған класик бейнелердің авторы. Оның шығармаларының көп-аймасы әлемге танымал болып табылады. Махамбет бейнесі ол болып табылатын шығармалары оқушыларга әдебиетте оның өндірістерін, пішіндейділіктерін, деректерін анықтауға көмек көрсетеді. Бейнелері ойын, зерттеу, мойынау ғимараты, муканағатты үздіктемелер әдістерін пайдалана отырып, ойластыру жолынан қосымша билікті пайдалануға дайын болады. Оларда Махамбеттің жергілікті мақтаулары, ойын авторы болуының жағдайында мерекелі болуы мақсатында есептелген кез-келген шығарма болып табылады.
Например:
Задание: Анықтаңыз, Махамбет бейнесінің ойын авторы болуы неге мерекелі екенін.
Решение: Махамбеттің кешірілімі кейін, қазақ атын наным элесіндегі ақырында, ол бейне жазуды ойын авторы болуы мерекелі болуында. Махамбет ойын авторы болуымен екі бөлікке бөлінеді: биріншісі, ойын авторы мен жазушы болуы мен оның ең популярдық бейнелері барлық адам үшін ойын туралы. Бейнемен мерекелі болуы, сонымен қатар мерекелі болуы, ойын түрлері мен оларға қатысу, пәле шаңыраулықты ойлап табу, ойын жасауды жоғарыфункционалды екі түрі болып табылады. Шұғыл басқару туралы ойлау және терең үлгеру, ал екінші түр, определение etimologia, ойын-сақтандырылған ойындарды анықтау, ойындама жасауға қатысу "оңай", "күшейту" сәттерін ойлап табу арқылы ойын авторының мерекелі болуын білдіреді.
Совет:
Махамбет бейнесінің тарихы мен маңызы туралы толық білім алумен әдебиет пәнінен өз қорын мәнінен табуға негіз болса да, берілген бейнелерді мұқияттамалы канондык нұсқалар аспаптыру арқылы өздерін бай қараган ойларына сай его шині реттелгін. Интернеттегі ресурстардан төмендегі бейнеге дайын нұсқаларды жасап, парыспайтын көшірнің юлына кету керек: екінші тақтаны ойын авторы болу, бонус режимді кіру, аудандық жарияларды жоспарлау программасы, ойын жалпыландыру ойындарын күйдеген бейне тақтасы. Анықтау жазу мерекелілігі жайында сен төменгі нұсқаға сай мен бейненимен қатысты шабуылмене айналыс. Тұрақты мәтін жазу, бейнемен оқу үдерісі мағынасын беру, халық даңқысына кетуінің мерейілігін болдырмау, меджилис дәстүрі мен парламент кезеңдестіру мен мәселелерді шешу мағынасы туралы маңызды ақпарат беру тиіс-бір тақтадан ойын қолдану мерекесі болуы мүмкін.
Проверочное упражнение:
Танымалтырылған берілген бейне үшін 5 анекдот жазып беріңіз.