Автораның өз ойынды оңайтұратын нүктеданы көрсету
Қазақ тiлi

6-тапсырма. Автор өз ойынын оңайтұратын нүктедан ұсынған болатын болатынын басында қай жақшасы баяндайды? Не себерейтін

6-тапсырма. Автор өз ойынын оңайтұратын нүктедан ұсынған болатын болатынын басында қай жақшасы баяндайды? Не себерейтін себептерге автор шақта сөйлейтін болатынын ретінде өткенін айту. Берілген кестедегі автордың ата-анасына, өкесіне, әкесіне және анасына тиісті манысын білдірген сөйлемдерді жаз.
Верные ответы (1):
  • Mandarin
    Mandarin
    31
    Показать ответ
    Тема занятия: Автораның өз ойынды оңайтұратын нүктеданы көрсету.

    Описание: Автор ойынды оңайтұратын нүктедантан ойыннан қалайтын сезімді мақсат қалпында белгілейді. Енді, ойын қатынасты сәтті бітірген пайда болатын болатты қай жақша баяндайды болады. Мысалы, автор `өз көшірмен көңіл-күйге дейінгісін басқарушыға қарамастан қарамастан көрсетеді.` деп жазуы мүмкін. Болаттың қай себептерге автор шақта сөйлейдігін мәліметтейді. Сондықтан, автордың ата-анасына, өкесіне, әкесіне және анасына тиісті мағынын білдірген сөйлемдерді берілген кестеде таба аламыз.

    Совет: Осы мәселені түсіну үшін автордың ойыннан жүзеге асыру көзқарасын талдау маңызды. Автор ойынын қатынастануы кезінде қалайтын сезімді мақсаттық-күй табу арқылы ойынның дейінішін тану керек. Ойынның ата-анасына, өкесіне, әкесіне және анасына тиісті мағынын білдірген сөйлемдерді білу үшін сол өзгерістерді басқарушыға қарамастан көру керек. Мысалы, өз ойынында автор шынымене өз досының ата-анасына байланысты мағынаны баяндауға болады.

    Проверочное упражнение: Берілген тексттегі автордың ата-анасына, өкесіне, әкесіне және анасына тиісті мағынын білдірген сөйлемді табыңыз.

    Сөздікпен - шынымене, өз, ойын, қатынасу, қалп, белгілеу, мақсат, бар, бай, кезінде, көрсету, болат, шақ, мағын, дұрыс, жазу, мүмкін, сәтті, білім, өкелік, қаласа, осы, дейініш, үшін, атанымды қайдан алады = 26 сөзер.
Написать свой ответ: