Як можна скласти математичну модель у програмі Scratch, яка відображатиме підйом туриста на гору тривалістю 40 хвилин
Як можна скласти математичну модель у програмі Scratch, яка відображатиме підйом туриста на гору тривалістю 40 хвилин і спуск тривалістю 30 хвилин?
12.12.2023 21:44
Пояснення:
Для створення математичної моделі підйому та спуску на гору у програмі Scratch нам знадобиться використовувати показник (осі якого відповідають за час) та координату гравця на екрані для відображення його руху. Наша модель буде враховувати, що підйом триває 40 хвилин, а спуск - 30 хвилин.
Інструкції для створення моделі наступні:
1. Створіть новий проект у програмі Scratch.
2. Додайте спрайт - представника туриста, а також можливість переміщення гравця вгору та вниз.
3. Встановіть показник у голові програми, який буде відповідати за час (наприклад, ініціалізуємо його значення 0).
4. Визначте тривалість підйому (40 хвилин) та спуску (30 хвилин).
5. Використовуючи цикл, налаштуйте анімацію переміщення вгору та вниз протягом відповідних тривалостей.
6. Контролюйте показник часу і зупиняйте анімацію після досягнення відповідних значень тривалостей.
Приклад використання:
Задачею є створення імітації підйому та спуску на гору тривалістю 40 хвилин і 30 хвилин в програмі Scratch. Щоб досягти цього, потрібно створити анімацію, яка рухатиметься вгору протягом 40 хвилин, а потім спускатиметься протягом 30 хвилин. Це можна зробити за допомогою показника часу і циклів, які будуть відтворюватися поки час не буде досягнуто усіх необхідних значень тривалості.
Порада:
Під час розробки математичної моделі у програмі Scratch, використовуйте блоки "Повторити змінну" та "Часовий блок" для налагодження анімації руху. Пам"ятайте, що показник часу потрібно перевіряти з кінцевими значеннями, щоб зупинити анімацію після досягнення певної тривалості.
Вправа:
Напишіть псевдокод програми для створення математичної моделі підйому та спуску на гору тривалістю 40 хвилин і 30 хвилин в програмі Scratch.