SketchUp Программасының Модельдерді Орнату Үшін Қалай Дағдылады?
Информатика

1. SketchUp программасында модельдерді орнату үшін қалай дағдылайды? 2. SketchUp программасында кеңістікті басқару

1. SketchUp программасында модельдерді орнату үшін қалай дағдылайды?
2. SketchUp программасында кеңістікті басқару құралдарының маңызы қалай?
3. Ротация / отражение батырмасының маңызы қалай?
4. Бұрыштың алдыңғы көрінісі батырмасының маңызы қалай?
5. Тінтірушідің үстіне жатқызу, кеңейту және кішірейту үшін қандай құралды пайдалануға болады?
6. "Мені орындау (Следуй за мной)" құралын қолдану алгоритмін қалай сипаттайсыздар?
7. SketchUp программасы арқылы модельдерді орнату процессін түсіндіру мүмкіндіктерін анықтауға болады.
Верные ответы (2):
  • Dmitrievich
    Dmitrievich
    70
    Показать ответ
    SketchUp Программасының Модельдерді Орнату Үшін Қалай Дағдылады?

    Пояснение: SketchUp программаға шешім қойуда мазмұнынан истейтін модельді орнатуға болады. Ал қалай дағдылады? Алгоритм құрастырып, баптау жасау мүмкіндігі бар. Алгоритмге сәйкес, осы қадамдарды орындауға болады:

    1. Ашу: SketchUp программасын ашыңыз және үлгілермен енгізілген интерфейске кіріңіз.
    2. Қабылдау кенесі: Мәтін редакторында немесе оң жақтың жағында орналастырылған қабылдау кенесін іздеп, оны басыңыз.
    3. Құжаттаулық: Жасауға нысанды, сізге модельді орнату үшін күтілетін жағдайларды анықтаулық жасап, құжаттаулықтан пайдаланыңыз.
    4. Құрылыс пен дәлелдеме: Модельдегі пішіндіктерді, жұмыстарды, конструкцияны немесе сөнімдерді құру үшін қолданылатын құрылыс жасаулықтары және дәлелдемелерін таңдаңыз.
    5. Қуаттырмалы рет: Күрдесуліктің моделіні ашу, күрдесу түрлерінің жабдықтылық пайда болатын пішіндіктерін құру үшін қуаттырмалы ретті таңдаңыз.
    6. Сыртқы құрама: Күрдесуліктің сыртқы құрамасын баспа операцияларымен, ойлау, журналдау пайдалану арқылы қуру үшін модельге сыртқы құрамаларды қосыңыз.
    7. Бажындастыру және 3D модельдеу: Модельді жасауға дайын болғанда, қабылдау жасауға болатын жабдықтылықтардысын тексеріңіз. 3D моделін қараңыз және түзіну үшін модельден болжау жасаңыз.
    8. Сақтау және экспорт: Жаңа SketchUp модельін дисктегі немесе басқа негізгі мезеттен сақтап, басқа қолмен ашуда тегін дайындалатын жаңату программасын экспорттаңыз.

    Мисалды пайдалану: Күрдесудің моделінде кеністегі улы пирамида жасаңыз. Жабдықтарды өңдеңіз, құрылыс пайдаланыңыз, қуаттырмалы ретті таңдаңыз, сыртқы құрамадан пайдаланыңыз, сақтаңыз және модельді экспорттаңыз

    Кеңістікті Басқару Құралдарының Маңызы Қалай?

    Пояснение: SketchUp программасында кеңістікті басқару құралдарының маңызы қабылдау, әдепкі тоқымаларды, кеңістікті пайдалануға болады. Кеңістікті басқару бөліктерін пайдалану арқылы нығайту, терезе жасау мен қабылдау, кеңістікті қуаттырмалы алатын интерфейс функцияларына қуат беру, модельді пайдаланған кезде дайындау жабдықтылықтарын нысандату мүмкіндігі бар. Кеңістікті басқару құралдарының маңызыны анықтау үшін осы құралдарды пайдалануға болады:

    1. Нысан жасау: Модельден фигуралар мен нысандарды жасау үшін кеңістікті басқару панельін пайдаланыңыз.
    2. Тоқымақұймада: Кеңістікке орналасқан тоқтымақұйма функциясын пайдалана аласыз, осы функія арқылы терезелерді және соңғыңыздай конекшенді жаса контурларды пайдаланыңыз.
    3. Қолданбалар: Кеністікті функциямен бірге пайдалану үшін терезелерде қолданбаларды жасаңыз.
    4. 3D эшелон: Кеңістікте өздеріңізге ұйымдастыру үшін 3D эшелонды пайдаланыңыз.
    5. Қабылдау формасы: Кеңістігің формасын өздеріңізге қуйып, модельді дайындаңыз.

    Ротация / Отражение Батырмасының Маңызы Қалай?

    Пояснение: SketchUp программасында ротация батырмасы мен отражение батырмасы арқылы объектті реттеуге және сәйкестендіруге мүмкіндік береді. Ротация батырмасы объектінің орнын іздеу мен нысан сызу процессін бастауға, ал отражение батырмасы объектінің отражауланған көрсеткішін жасауға көмек көрсетеді. Ротация / отражение батырмасының маңызын анықтау үшін алдын ала қол қоятын пайдалануларды майындаңыз:

    1. Ротация батырмасы: Осы батырма арқылы объектіні рүктеуге және қайталауға болады. Жаңа объектті көрсету үшін объектіне көрсетілетін маус батырмаларын көптеген мерзімде көтеріңіз.
    2. Отражение батырмасы: Осы батырма арқылы объекті арқылы отражауланады. Отражау пайдалануға болатын оң жақтығымен / сол жақтығымен көрсетілген мақсатқа жету үшін керек болатын объектпен объектті көрсетіңіз.
    3. Реттеу тәсілі: Маус батырмаларымен реттелген объектті өздеріңізге сәйкес роттеп жазыңыз және жаңаларын көрсету үшін батырмаларды немесе маус курсорларын қосыңыз.
    4. Отражау үшін басқару тәсілі: Маус батырмаларымен отражау немесе жаңа объектін жою үшін объектті парақты таңдаңыз және маус қосуларын қосыңыз.
    5. Төмендеу басқару тәсілі: Маус төмендеу батырмасымен объектті өздеріңізге төмендеу пайдаланба сақтаңыз.
    8. Жылжыту факторы: Батырмаларды жылжытудан кейін, объектті реттету немесе отражау үшін орындау аяқталған кезде, модельге жатқызылу тарауымен объектті ұзарта қабылдау нысандарын көрсетіңіз.

    Бұрыштың Алдыңғы Көрінісі Батырмасының Маңызы Қалай?

    Пояснение: Бұрыштың алдыңғы көрінісі батырмасы SketchUp программасында объекттің көріністің алдынғы және басынша көрініскерінің арасында ауыстырып, және объектті жабдықтаман жасауға көмек береді. Маңызын анықтау үшін, бұрыштың алдыңғы көрінісі батырмасының пайдаланудың масәлелерін мынадай анықтауға болады:

    1. Күрдесу батырмасы:
  • Смешарик_1095
    Смешарик_1095
    24
    Показать ответ
    SketchUp программасының модельдерді орнату үшін дәлелдері

    1. Түлектерді қалпына келтіру

    SketchUp программасы арқылы модель жасау үшін, сіз түлектердің қалпына келтірілген нүктелерін орнату керек. Мысалы, ретінде, бөлшек кестені алған кезде төлемді өргеу үшін орналасқан өзгерістер қажет болады.

    2. Кеңістікті басқару жасау құралдарының маңызы

    SketchUp программасында кеңістікті басқару құралдарының басқаруы мен деңгейлі пайдаланыстары үшін басқару панельі қолжетімді. Бұл панельге кіріп, қажетті құралды таңдаңыз және оны мүмкіндігінше басқарыңыз. Мысалы, мәліметтерді өзгерту үшін Дағдылар панелінің "Маңызды параметрлер" тіркелгісін пайдаланыңыз.

    3. Ротация / отражение батырмасының маңызы

    Ротация мен отражение батырмалары SketchUp программасында модельдерді жасауда маңызды рөл атқарады. Орнату үшін, сіз модельді осы батырмалар арқылы өзгерте аласыз. Ротация батырмасы арқылы объектті қосуға, түгелділікті жасауға немесе объектті айналдыруға болады. Отражение батырмасы арқылы объектті жат үстіне жатқызу немесе оны кейінгі түрде айналдыруға болады.

    4. Бұрыштың алдыңғы көрінісі батырмасының маңызы

    Бұрыштың алдыңғы көрінісі батырмасы, SketchUp программасында модельге қосуға, бұрыштың алдындағы объектті жойып алуға немесе объекттің көріністерін өзгертуге мүмкіндік береді. Сіз модельді жасағанда, бұрыштың алдыңғы көрінісін өзгертерек, объекттердің өрнектерді активтеуін жасау мүмкін.

    5. Тінтірушідің үстіне жатқызу, кеңейту және кішірейту үшін қандай құралды пайдалануға болады

    SketchUp программасында тінтірушідің үстіне жатқызу, кеңейту және кішірейту үлгілерін жасау үшін "Редактордың стандартты элементтері" панелін пайдалануға болады. Бұл панельде меншіктерді, конустарды, цилиндирлерді және тағы басқаларын ұсынып отыратын құралдар анықталады. Сіз қажетті құралды таңдағанда, оны модельде жатырасыз және өзгерістерін қолжетімді түрде жасай аласыз.

    6. "Мені орындау (Следуй за мной)" құралын қолдану алгоритмін қалай сипаттайсыздар

    "Мені орындау (Следуй за мной)" құралы SketchUp программасында объекттің жатырған жетістіктерін көрсетеді. Алгоритмді орындау үшін, жиі өзгеріс пайда болуы мүмкін модельге объектты қоспасыз және өзгерістерді "Мені орындау" панелінен орындау үшін қажетті батырмаларды басыңыз.

    7. SketchUp программасы арқылы модельдерді орнату процессін түсіндіру мүмкіндіктерін анықтауға болады

    SketchUp программасы арқылы модельдерді орнату процесіне алдын ала түсіну арқылы, сіз білеміңіздің санаттарымен таныса аласыз:

    - Объекттердің шегін, өзгертулерін және көлемін анықтаңыз.
    - Екі модель арасында өзгеріс жасаңыз немесе объектті жойыңыз.
    - Объекттің маңызды бөліктерін (бүымдерін, бүтіндіктігін және сондай-ақ қаралмайды) анықтаңыз.
    - Өзгерту керекті мақсатты кешенді таймерды пайдаланыңыз.
    - Орындау процесін қадамдар бойынша немесе алдын ала алгоритм бойынша анықтаңыз.

    Here is an exercise to practice: Жасаңыз: Сізге модельге ТЕТРА-төбедерін орнату туралы нұсқаулық берілуі керек. Осы құралдың жарық нұсқасын қолярайтын ТЕТРА-төбедерін 4 бетін, төсек ретінде орнатыңыз.
Написать свой ответ: