Scratch ойынында элементтерді ауыстыру
Информатика

1. Әрекеттің пландаланған жүктілігі. 9. Олдың суретін қолдана отырып өтеу немесе дайын суретті салу. 3. Базарлама

1. Әрекеттің пландаланған жүктілігі. 9. Олдың суретін қолдана отырып өтеу немесе дайын суретті салу. 3. Базарлама түсетін әрекеттердің берекетті жүргізу мәнімен бекітілуі. 4. Scratch ойыны ортасында элементтік түрін өзгерту мүмкіндік беретін батырма атауы. 5. Scratch ойыны ортасында элементтерді ауыстыру мүмкіндіктерге ие командалар тізбегі. 6. Ойынды жеткізу үшін теріске асыратын нүктелер. 7. Ойын нысанын немесе көрме жазбасын программалашу бөлігі. 8. Бастапқы негізгі нысанның (мысалы, компьютер ойынының) негізгі ойы. Компьютерде орындау
Верные ответы (1):
  • Магнитный_Ловец
    Магнитный_Ловец
    32
    Показать ответ
    Тема: Scratch ойынында элементтерді ауыстыру

    Пояснение: В Scratch ойынында элементтерді ауыстыру әдісі арқылы мына элементтерді тіркеу, алмасу немесе өшіру мүмкін:
    1. Алдымен, Scratch ойынынды ашып, ойынның ортасыне келіңіз.
    2. Ойының ортасындағы "Аталғанны" және "Аталмайтын" батырмаларын алып, осы батырмалар арқылы элементтерді тіркеу немесе алуға болады.
    3. "Аталғанны" батырмасын басқаннан кейін, еш кезде аталған элементті жасауға болады. Осы батырма арқылы элементтің атын көрсету мүмкін.
    4. "Аталғанны" батырмасын басқаннан кейін, осы элементті қай элементке қосу/алу туралы мәлімат болады. Мысалы, ☁️ элементін "Аталғанны" батырмасыны басқаннан кейін, ол элементті "Секіруді қосу" элементіне қоса аласыз.
    5. "Аталғанны" батырмасын басқаннан кейін, осы элементті үшін аталған командалар тізбегі ашылады. Осы командалар арқылы элементке өзгерткіштер жасау немесе оны ауыстыру мүмкін.
    6. "Аталмайтын" батырмасын басқаннан кейін, элементті өшіруге болады. Осылайша элемент аралығынан ашып кететін.
    7. Өзгертулерді жасаған соң, ойыны сақтау үшін "Сақтау" батырмасын басып, ойыны сақтаңыз.

    Мысал: Ұзақтығы 10 піксельге өзгертілген "Көшеді" элементін құрып алу.

    Сұрау: Scratch ойынындағы "Көшеді" элементін құрып алып, оның ұзақтығын 10 піксельге өзгертіп, сақтау үшін не атауға болады?

    Өнім:
    1. Scratch ойынынды ашыңыз.
    2. "Аталғанны" батырмасын басыңыз.
    3. "Көшеді" элементін таңдаңыз.
    4. "Аталғанны" батырмасын басыңыз.
    5. "Ұзақтығын орнату" команда менюін жасаңыз.
    6. Оң жақ бағаны алып, "10" санды жазып, "Ок" түймегін басыңыз.
    7. "Сақтау" батырмасын басыңыз.
    8. Ойыны сақтаңыз.

    Порада: Scratch ойынынды пайдалану күнделікті бастаушыларға ағайын болу үшін Scratch ойынымен қамтылудың видео нұсқаларын қарасу қажет. Оларда Scratch ойынын жасау, элементтерді ауыстыру, командаларды қолдану туралы деректер беріледі. Scratch сайтында жататын халықаралық сайттар жинағында да Scratch ойынынды басқару туралы ақпараттар жарияланған. Осы ақпараттарды қолдану арқылы пайдаланушылар Scratch ойынынң көрсеткіштері мен элементтері менімен танысуға болады.

    Тапсырма: Scratch ойынында "Көшеді" элементін құрып алу, оны 30 піксельге өзгерту, сонда оның түсін көкке өзгерту және сол жақ бағанына аталған атын көрсету.
Написать свой ответ: