Програмне забезпечення та Scratch
Информатика

1) Назвіть програмне забезпечення, яке використовується в середовищі Scratch і призначене для виконавця. (6 букв

1) Назвіть програмне забезпечення, яке використовується в середовищі Scratch і призначене для виконавця. (6 букв) 2) Як називається множина команд, які керують роботою комп"ютера? (8 букв) 3) Як називається персонаж, який використовується в проектах Scratch? (6 букв) Будь ласка, відповідайте швидко!
Верные ответы (1):
  • Аделина
    Аделина
    60
    Показать ответ
    Содержание вопроса: Програмне забезпечення та Scratch

    Пояснення:
    1) Програмне забезпечення, яке використовується в середовищі Scratch для виконавця, називається "Player". Це спеціальний програмний модуль, який дозволяє запускати та виконувати створені проекти в Scratch. Якщо ви створюєте проект у Scratch, ви можете поділитися ним з іншими користувачами, але для того, щоб інші змогли запустити та переглянути ваш проект, їм потрібно мати установлене програмне забезпечення "Player".

    2) Множину команд, які керують роботою комп"ютера, називають "програма". За допомогою програми, комп"ютер отримує список інструкцій, які потрібно виконати. Ці команди вказують комп"ютеру кроки, які потрібно виконати для досягнення певної мети або вирішення конкретної задачі.

    3) У проектах Scratch, персонаж, який використовується, називається "Sprite". Sprite це графічний об"єкт, який може бути анімованим та взаємодіяти з іншими об"єктами у вашому проекті. Ви можете створити спрайта, надати йому вигляд, анімацію та визначити його поведінку за допомогою блоків програмування у Scratch.

    Приклад використання:
    1) Програмне забезпечення, яке використовується в середовищі Scratch для виконавця - Player.
    2) Множина команд, які керують роботою комп"ютера - програма.
    3) Персонаж, який використовується в проектах Scratch - Sprite.

    Порада: Для кращого розуміння Scratch і програмування в цілому, рекомендую виконувати багато практичних завдань і спостерігати, як змінюється поведінка об"єктів у ваших проектах. Експериментуйте з різними командами і блоками програмування, це допоможе вам краще усвідомити ці принципи.

    Вправа: Які команди потрібно використовувати у Scratch, щоб спрайт пересувався вправо на 100 пікселів?
Написать свой ответ: