Що означає розподіл літературних жанрів на високі і низькі у концепції Н.Буало?
Що означає розподіл літературних жанрів на "високі" і "низькі" у концепції Н.Буало?
31.12.2024 17:36
Верные ответы (1):
Ledyanaya_Dusha
70
Показать ответ
Содержание: Розподіл літературних жанрів на "високі" і "низькі" у концепції Н.Буало
Пояснення: У концепції Н.Буало, введеної французьким філософом та літературознавцем Ньєльсом Буало, розподіл літературних жанрів на "високі" (noble) і "низькі" (low) має культурні та моральні конотації. Згідно з цією концепцією, "високі" жанри, такі як епос, драма та трагедія, супроводжуються підвищеною моральною та культурною цінністю, оскільки вони сприяють розвитку людської духовності та глибшому розумінню світу. З іншого боку, "низькі" жанри, такі як комедія, фарс та мелодрама, сприймаються як більш прості та розважальні, та несуть менший культурний та моральний зміст.
Буало аргументує свої погляди на основі історичного контексту та суспільно-економічних умов часу. Він вважає, що "високі" жанри були більш цінними і придатними для еліти, тоді як "низькі" жанри направлені на широку аудиторію в масовому суспільстві.
Приклад використання: За концепцією Н.Буало, епос можна вважати "високим" літературним жанром, оскільки він має глибші моральні і філософські підтексти. На відміну від нього, комедія може віднести до "низьких" жанрів, оскільки її головна мета - розважити глядача.
Рекомендації: Щоб краще зрозуміти концепцію розподілу літературних жанрів на "високі" і "низькі" за концепцією Буало, корисно ознайомитися з творами, що репрезентують ці жанри, та проаналізувати їх характеристики та особливості. Також важливо вивчити соціокультурний контекст, в якому концепція була сформована, щоб зрозуміти роль та значення цих жанрів у тогочасному суспільстві.
Вправа: Дайте приклади літературних творів, які можна віднести до "високих" та "низьких" жанрів за концепцією Н.Буало. Обґрунтуйте свій вибір.
Все ответы даются под вымышленными псевдонимами! Здесь вы встретите мудрых наставников, скрывающихся за загадочными никами, чтобы фокус был на знаниях, а не на лицах. Давайте вместе раскроем тайны обучения и поищем ответы на ваши школьные загадки.
Пояснення: У концепції Н.Буало, введеної французьким філософом та літературознавцем Ньєльсом Буало, розподіл літературних жанрів на "високі" (noble) і "низькі" (low) має культурні та моральні конотації. Згідно з цією концепцією, "високі" жанри, такі як епос, драма та трагедія, супроводжуються підвищеною моральною та культурною цінністю, оскільки вони сприяють розвитку людської духовності та глибшому розумінню світу. З іншого боку, "низькі" жанри, такі як комедія, фарс та мелодрама, сприймаються як більш прості та розважальні, та несуть менший культурний та моральний зміст.
Буало аргументує свої погляди на основі історичного контексту та суспільно-економічних умов часу. Він вважає, що "високі" жанри були більш цінними і придатними для еліти, тоді як "низькі" жанри направлені на широку аудиторію в масовому суспільстві.
Приклад використання: За концепцією Н.Буало, епос можна вважати "високим" літературним жанром, оскільки він має глибші моральні і філософські підтексти. На відміну від нього, комедія може віднести до "низьких" жанрів, оскільки її головна мета - розважити глядача.
Рекомендації: Щоб краще зрозуміти концепцію розподілу літературних жанрів на "високі" і "низькі" за концепцією Буало, корисно ознайомитися з творами, що репрезентують ці жанри, та проаналізувати їх характеристики та особливості. Також важливо вивчити соціокультурний контекст, в якому концепція була сформована, щоб зрозуміти роль та значення цих жанрів у тогочасному суспільстві.
Вправа: Дайте приклади літературних творів, які можна віднести до "високих" та "низьких" жанрів за концепцією Н.Буало. Обґрунтуйте свій вибір.